avatar Ten blog rowerowy prowadzi gawer26 z miasteczka Grudziądz. Mam przejechane 2252.00 kilometrów w tym 166.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.08 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gawer26.bikestats.pl
  • Sprzęt Cube LTD TEAM

Wyprawa Grudziądz - Nachod (Czechy) I etap

Sobota, 11 sierpnia 2012 · dodano: 30.08.2012 | Komentarze 0

Wyprawa Grudziądz-Nachod(Czechy) pełen skład. © gawer

Wspólnie z grupą kolegów udało się zorganizować wypad kilkudniowy do Nachodu w Czechach.Trasa podzielona została na kilka etapów:I Grudziądz-Konin 198km.II Konin-Oleśnica 164km.III Oleśnica-Ząbkowice Śląskie 101km.III Ząbkowice Śl.-Kłodzko 39km- tu skróciliśmy etap bo miało być do Kudowy Zdrój ale Dni Twierdzy Kłodzku zatrzymały nas na dłużej.IV Kłodzko-Nachod 46km.Łącznie 548 i pozostał powrót do Kłodzka na pociąg razem 608km.

Pierwszy etap do Konina rozbił nam ekipę i jeden z kolegów w Toruniu zawrócił ale we trójkę pedałowaliśmy dalej.Na trasie pojawiły się dwie gumy.Pierwsza u Krzycha jeszcze przed Chełmnem...

Wołek na moście w Toruniu.

Następna guma u Wołka już za Sompolnem i problemy z felgą.

Naprawa zabrała nam trochę czasu bo średnica wentyla w dędtce była większa od otworu w feldze ale rozwierciliśmy felgę.Dość silny wiatr prosto w twarz był dodatkowym utrudnieniem,ale ok godz.18 przekroczyliśmy granicę województwa Wielkopolskiego.Pozostało ok 44km do Konina.

Poniżej mapka z trasy./
Po 189km na miejscu.Następny dzień do Oleśnicy...