avatar Ten blog rowerowy prowadzi gawer26 z miasteczka Grudziądz. Mam przejechane 2252.00 kilometrów w tym 166.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.08 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gawer26.bikestats.pl
  • Sprzęt Cube LTD TEAM

Grudziądz-Nachod(Czechy) II etap Konin-Oleśnica

Piątek, 10 sierpnia 2012 · dodano: 31.08.2012 | Komentarze 0

Obowiązkowe foto przy Koniu i jedziemy do apteki po tablety przeciwbólowe.

Po pierwszym dniu wyprawy pojawiła się pierwsza kontuzja.Zakupione tabletki przeciwbólowe i bandaż usztywniający uśmierzył trochę ból.

Pojechaliśmy dalej do Kalisza niestety nie szukaliśmy drogi alternatywnej i ruch na krajowej 25 był przerażający.Droga prosta i monotonna duże natężenie ruchu i dość sporo TIR-ów.Minęliśmy Kalisz i dalej do Ostrowa Wlkp.

Po 80km przerwa na obiad w ogródku na bardzo ładnym rynku i dylemat czy lecimy dalej czy kończymy etap.

Decyzja zapadła że damy rade lecz inną trasą mniej ruchliwą aczkolwiek dłuższą lecz przyjemniejszą.Szybka analiza mapy i jedziemy dalej.

Już na spokojnie.

Pomimo założonego planu po 164km dotarliśmy do naszego kolejnego miejsca noclegowego ok godz.22