avatar Ten blog rowerowy prowadzi gawer26 z miasteczka Grudziądz. Mam przejechane 2252.00 kilometrów w tym 166.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.08 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gawer26.bikestats.pl

Grudziądz-Nachod(Czechy)IV etap Ząbkowice śląskie-Kłodzko

Środa, 8 sierpnia 2012 · dodano: 04.09.2012 | Komentarze 2

Pod krzywą wieżą w Ząbkowicach Śląskich.

Przed nami rozpościera się widok gór które musimy jeszcze dziś pokonać.

Przerwa na zamku w Kanieńcu Ząbkowickim,nie zależy nam już na kilometrach,chcemy trochę pozwiedzać.

Zafascynowany architekrurą Krzychu.

Krótka przerwa na oddech i sprawdzenie nieodebranych połączeń.

Niemieccy turyści wyłonili sie z lasu i pytają o drogę, z naszej ekipy tylko Wołek fafluni po niemiecku.

Gawron i w tle Krzychu brodzący w potoku.

Przerwa na przystanku...

Na rynku w Kłodzku.

W drodze na imprezę z okazji Dnia Kłodzka-pełnia szczęścia.

gawer26
| 18:33 wtorek, 4 września 2012 | linkuj Niestety nie teren zamknięty ,ogrodzony.Jedynie udało nam się popatrzeć od zewnątrz.
sebekfireman
| 12:53 wtorek, 4 września 2012 | linkuj W Kamieńcu Ząbkowickim udało wam się wejść na teren zamku?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ywied