avatar Ten blog rowerowy prowadzi gawer26 z miasteczka Grudziądz. Mam przejechane 2252.00 kilometrów w tym 166.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 19.08 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy gawer26.bikestats.pl

Grudziądz-Nachod(Czechy)V etap Kłodzko-Nachod.

Wtorek, 7 sierpnia 2012 · dodano: 04.09.2012 | Komentarze 0

Dziś ostatni etap też bierzemy go na luzie bo chcemy wbić się jeszcze do Parku Gór Stołowych konkrętniej do Błędnych Skał.

Złapał nas deszcz nie chcąc tracić czasu wystartowaliśmy w śmiesznych deszczakach.

Poznaliśmy na trasie kolegę rowerzystę podążał z Krakowa na Bogatynię.Pozdrawiamy

Zrobiliśmy lekki objazd z Dusznik do Błędnych Skał przez Łężyce.W tle pojawiały się pierwsze chmurki.

Krótka przerwa na podjeździe do Błędnych Skał.

Widok z tarasu w Błędnych Skałach.

Całkiem spore kamyki.

Spacer Wołasa w butach rowerowych nie należał do łatwych.

Przy kamieniu granicznym.Wołas w Czechach, ja w Polsce.

Zakupy w Biedronie- a jak.

Przejście graniczne Polska - Czechy Kudowa Słone - Nachod

Od strony Czeskiej

No i wyczekany Nachod-cel podróży

Na rynku w Nachodzie.

Zakupy piwka w czeskim markecie.

Wieczorkiem w Parku Zdrojowym w Kudowie Zdrój.

Następnego dnia okazało się ze nie mamy połączenia do domu z Kudowy i musieliśmy dymać do Kłodzka na pociąg.Na krajowej 8 ruch dość duży i parę górek dał się nam we znaki.

Na stacji w Kłodzku pociąg do Wrocławia 2 godziny przerwy i do Laskowic Pomorskich.

Przesiadka we Wrocławiu dała nam 2 godzinki przerwy i wyskoczyliśmy jeszcze na rynek który o o godzinie 23 tętnił życiem.

Poniżej mapka z ostatniego etapu nie uwzględniająca powrotu z Nachodu do Kudowy i dalej do Kłodzka.Ogółem bilans kilometrów podczas wyprawy wyniósł ponad 600.Było super.